czwartek, 5 maja 2011

Nowości w świecie gwiazd - wypowiedź Maji Sablewskiej

Myślę, że jak na razie za dużo mody na tym blogu. Poczytajmy trochę o gwiazdach ;)


"To była pierwsza artystka, z którą się zaprzyjaźniłam. Pierwsza i ostatnia" - powiedziała Maja Sablewska. O kim?

Maja Sablewska zaczyna otwierać się na tabloidowe media. Właśnie udzieliła wywiadu "Faktowi", w którym mówi głównie o współpracy ze swoimi byłymi podopiecznymi. Maja nie owija w bawełnę. Dostaje się zwłaszcza Dodzie:
"Ja dzielę artystów na dwie grupy. Jedna to ci, którzy wchodzą do studia i nagrywają hity  - jak Hey, Kasia Nosowska itd., ale cała otoczka wokół nich jest przydymiona. A są też tacy , którzy robią wokół siebie burzę - jak na przykład Doda - a wchodzą do studia i niekoniecznie nagrywają hity..." - mówi Sablewska.

 

Dowiadujemy się także, że w osobie Edyty Górniak Maja miała prawdziwą przyjaciółkę. Oczywiście do czasu, gdy ta bez uprzedzenia wysłała do mediów oświadczenie o zakończeniu współpracy z menedżerką...
"Chcę pamiętać tę współpracę dobrze i specjalnie. To była pierwsza artystka, z którą się zaprzyjaźniłam. Pierwsza i ostatnia. Nauczyłam się na swoich błędach - przyznaję" - ciągnie jurorka "X-Factor".

A wy co o tym sądzicie? Podzielacie zdanie Maji?

2 komentarze:

  1. powiem szczerze że nie lubię Mai .

    OdpowiedzUsuń
  2. hej!! widze że mamy to samo... jak by to powiedzieć zainteresowanie. w sęsie obie lubimy pisać o gwiazdach i o ich życiu. no... możliwe że się nie zgodzisz ale ja chciałam z tobą może no nie wiem ... wymienić się wiadomościami które możemy zapisać na swoich blogach?? strona mojego bloga to:www.blogger-wiktoria.blogspot.com
    może tam napiszesz swoją odpowiedź i sie uzgodni jakoś co?? może pomyślisz nad odpowiedzą i mi napiszesz ?? ;D

    OdpowiedzUsuń