środa, 11 maja 2011

Witajcie!

Na początku chciałam Was przeprosić. Bardzo długo nie pisałam... Dzisiaj dodam kilka notek. Najpierw zacznę, hmmmm... finałem Must be the music. Jak sądzicie, kto powinien wygrać? Jesteście zadowoleni, że wygrał zespół Enej? Ja tak średnio... Wolałam.. no chyba wiecie kogo wolałam, wystarczy zobaczyć mój profil na zapytaj :D Tak, tak liczyłam na Tomka Dolskiego. Heh, bardzo podobały mi się jego występy. Były świetne. W zasadzie to pierwszy raz  czyjś występ w programie rozrywkowym, tak baaaaardzo mi się podobał. Wcześniej lubiłam Kamila Bednarka z Mam Talent (którego dalej lubię). Ale i tak wolę Tomka ;D No, to tyle ode mnie. Teraz czekam na wasze komentarze. Jeszcze raz powtarzam pytanie: kto twoim zdaniem powinien wygrać Must be the music - Tylko muzyka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz