środa, 4 maja 2011

Witajcie kochani!

Dzisiejszy dzień zapowiada się świetnie! Przynajmniej u mnie. W mojej miejscowości jest bardzo słonecznie. Taką pogodę lubię ...;) Na początek wkleję wam dwie gwiazdy .Ocenię ich stroje. Oto pierwsze zdjęcie, Małgorzata Socha.


Hmmm... Jak dla mnie całkiem nieźle. Chociaż ta spódnica w ogóle mi się nie podoba. Do tego ta  torebka... Buty są ekstra. Bluzka też niczego sobie. Ogólnie wygląda ładnie. Oceniłabym jej strój na 8/10. Uważam, że spódnica i ta torebka do siebie nie pasują. A wy jak ocenilibyście ją?


Anja Rubik

Jak dla mnie Anja ubrała się bardzo ładnie. Bardzo podoba mi się jej sukienka. Wszystko do niej pasuje. Ta torebka - jest świetna. Co tu dużo mówić... 10/10


To na razie tyle.. Już nie długo dodam nowe ocenki. A wy, nie czekajcie! W komentarzach napiszcie swoją opinię. Czekam :) Limonka100

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz